Wednesday, 30 May 2012

Placeringen af ​​øen Sarras fra gral romancer er den samme som på Isle of Avalon, hvor kong Arthur er begravet


Dette er et uddrag fra en bog, som tyder Melkin spådom og bekræfter, at øen Ictis er én og samme som The Isle of Avalon. Det er den samme ø som beskrevet i gral romancer som øen Sarras hvor gral Arken ligger sammen med Templar skatten.

http://www.amazon.co.uk/And-Did-Those-Feet-ebook/dp/B00864NTWI/ref=sr_1_12?ie=UTF8&qid=1338391507&sr=8-12





Kapitel 4Forbindelsen mellem Avalon og den sagnomspundne ø Ictis.Forlader vores geometriske konstruktion i øjeblikket, er det nødvendigt at koncentrere vores undersøgelse på et andet sted hvor der ikke er spor i den moderne verden. Forskere i løbet af de sidste 2000 år har forsøgt at finde placeringen af ​​den sagnomspundne 'ø Ictis'. Der har været skrevet meget og utrolig opfindsomhed brugt af forskere og kommentatorer både, til at passe faktiske omstændigheder, som de ser dem, at blive enige med deres egen præference for placeringen af ​​Ictis. Det ser ud til, at for alle denne indsats i den moderne æra, har ingen definitivt lykkedes at finde den. Referencerne om Ictis kom fra mange forskellige kilder, græske og romerske over en periode på ca 400 år, men de seneste kommentatorer har ikke været i stand til at se de relevante kendsgerninger, som var forbundet, i perspektiv.Denne søgning til øen Ictis opstod på grund af et græsk navn Pytheas, der gjorde en rejse ad søvejen, circa 325 f.Kr. og skrev en krønike af hans rejse, som ikke længere eksisterer. Han nævnte øen i sine tidsskrifter og forlod helt specifikke henvisninger til det, den mest relevante er, at det tørrede ud ved lavvande og blev placeret i det sydlige England, og derfor det permanente samarbejde med St. Michaels Mount, lige syd for Marazion i Cornwall. Det er på grund af Pytheas har berygtet og det faktum, at hans oprindelige skrifter ikke længere eksisterer, at over tid, har referencer fra andre gamle kronikører at nævne hans rejse og hans beskrivelse af øen og dens omegn er blevet forvansket, nogle af de kronikører simpelthen vantro meget at han relateret.

Pytheas var en astronom og en geograf, der også var den første græske at besøge og skrive om den atlantiske kyst i Europa og de Britiske Øer. Det er en skam, at hans hovedværk, som blev kaldt "on the Ocean 'er ikke længere bevaret, men vi ved noget om sine rejser gennem det andet græske historiker kaldet Polybius, der levede omkring 200 f.Kr.. Timaios selv nævner Ictis før Polybius mens andre antikke forfattere, der nævner Pytheas 's rejse er Posidonius, Diodorus Siculus og Strabo, der alle skrev før Jesu fødsel. Strabo fortæller, at Dicaearchus, der døde omkring 285BC ikke tillid historierne om Pytheas, men vi skal se hans mistillid var ikke fair.Diodorus ses at citere fra Posidonius, mens Plinius, der skrev cirka 50 e.Kr. citerer fra Timaios (samtidige med Pytheas) og ikke fra nogen Pythean kilde. Plinius henviste til Pytheas 's rejse fra Timaios sandsynligvis 300 år efter, Timeas oprindeligt havde skrevet, hvad der er en anden hånd rekord.Det er klart, at over en periode på fire hundrede år, hvor disse græske og romerske historikere blev beretter Pytheas 's bedrifter, for det meste den anden eller tredje hånd, har en unøjagtig konto blevet overleveret om en ø, der handles tin med et navn, kaldet' Ictis ', der eksisterede i det sydlige England. Effekten har været sådan, at af de kinesiske hvisker omkring en enkelt middagsbordet uden ekstra besvær med at oversætte græsk til latin, og vi kan opleve hvordan forskellige budskabet fra det første til det sidste kan blive forvrænget. Pytheas togt var tænkt dels som et kommercielt foretagende på udkig efter muligheder inden for handel med sin egen by Marseille og den anden del videnskabelige. Han var længe før Galileo, i forsøget på at hævde, at Jorden var rund, og dette bevis var kendt af den antikke verden. Dette bevis kan kun opnås ved at tage observationer af solen på forskellige breddegrader, og som Pytheas fortsatte North han observeret en ændring i længden af ​​dagslys, og han bemærker "midnatssolen," bekræftede, at han gik langt op til hvad han kaldte Thule, som formentlig bekræftes af senere kronikører som Island.Der er omtale af en passager, som han har gjort, siges at være seks dage lang, og dette kunne være en mod nord til Skotland, men mange kommentatorer tror, ​​at han kun gik op den østlige side af England, men dette ville fornægte sin have beskrevet form of Britain som trekantet. Den tabte fortolkning af de seks dage kunne endda være en følge af rejsen til at nå det sydlige England fra Marseille. Nogle gamle forfattere synes at give det som et citat fra 'Britains' Om afstanden til at rejse til Ictis at skaffe tin. De 'seks dage indad "(introrsus) relateret ved Timaios og af børsnoterede af Plinius, siger, at dette Mictis eller Ictis," var seks dage sejler indad fra England "og givet som en retning, angiveligt af briterne til at Pytheas på hans ankomst i Belerion, har fået mest Ictis efterforskerne på vildspor, og var tydeligvis forbundet ud af kontekst, har så meget af andre oplysninger har været. Plinius 'citat af Timaios' seks dage sejler ind i landet fra England, der er en ø, der hedder Mictis hvor blyhvidt er fundet, og at denne ø de briter kommer i både af Osier dækket med syet huder 'kunne være en sammenblanding af de seks dage i som det ville tage at komme fra Lands 'End til det nordlige Skotland gennemsnit 70-90 miles om dagen, hvis virkelig Pytheas gik op den vestlige side af Storbritannien. Det kunne endda være tiden fra Skotland til Thule. Diodorus "citat af Posidonius som rejste i Storbritannien omkring 80BC beskriver metalarbejdere i Belerion bære deres tin til en bestemt ø, der hedder Ictis der fungerede som en stor handelsstation for de handlende. Dette citat kombineret med det faktum, at Isle of Wight latinske navn 'Vectis' at ligne 'Ictis', har også ført til mere forvirring så meget handel var kendt for at tage sted fra dette område. Nogle kommentatorer har antaget de seks dage Indadgående kan anvendes til rejse langs den sydlige kyst, hvor Pytheas i første omgang taget kontakt med indbyggerne i det sydlige spids af Belerion og hele vejen til Thanet i Kent, en anden mulig kandidat til Ictis, som Kent er nævnt i sin Journal.Pytheas sandsynligvis ikke udforske meget af fastlandet i Thule, men giver en højde af havis. Vi ved ikke, fra Thule, hvor han bar syd for returrejsen, men igen det kunne være en anden forvirring, da de sejlede sydpå i seks dage og nætter, før de nåede kyster i Storbritannien.Vi hører lidt fra de efterfølgende kommentatorer om Pytheas tilbagevenden langs den østlige kyst af England så vidt Kent, men hans ekspedition vendte tilbage med succes af Den Engelske Kanal og Biscayabugten, tilbage til mundingen af ​​Gironde.

Pytheas som en skibe navigator havde styr på brugen af ​​"gnomon," et instrument svarende til hexante eller Sextant, som det kendes i dag. Dette instrument blev brugt af fønikiske og græske navigatører siden meget tidlige tider og Pytheas brugte det til at beregne breddegraden for Massalia, som han viser sig at være 43 '11' N, næsten matcher det nøjagtige tal på 43 '18'N for, hvor Marseille ligger dag. Det var et udvalg af købmænd fra Marseille, der benyttede sig af Pytheas at undergoe sin opdagelsesrejse. Han var en berømt matematiker af denne by, som allerede var berømt for sin måling af hældning af ekliptika, og til beregning af breddegraden for denne by, ved en metode, som han havde netop opfundet for at sammenligne højden af ​​gnomon eller søjle med længden af ​​solstitial skygge. Mange af de gamle forfattere troede Pytheas 'grund af hans rejse og afstandene involverede og meget interpolation, fortolkning og rationalisering af de efterfølgende forfattere har betydet, at vi nu ikke længere sikker på, hvad der er relateret præcist.Det er 238 miles fra mundingen af ​​Gironde til Ushant, et ben af ​​turen, som Pytheas optegnelser "som tre dage væk" ved Strabo derefter en dag sejle til Belerion kysten. Pytheas var i gennemsnit 79,3 miles om dagen. De fire dage, citeret af Diodorus fra Gironde er angiver han havde en hurtig passage fra Ushant, formentlig sigtede Lizard 1. Kun 89 miles væk. Det var heromkring et ukendt landfall, gjorde han sine undersøgelser til de 'briter' om tin. Pytheas var sandsynligvis at vide, at det var to dage længere oppe kanal, men Timaios poster, som de briter, sagde Tin ville være til rådighed seks dage indad i en ø, som de gik til i flettede indrammet både beklædt med skind, disse vidje både sandsynligvis kun anvendes lokalt . Det er kun 55 miles fra Lizard til Ictis og hvis Pytheas gjorde notere, at rejsen i alt var seks dage, Pytheas sandsynligvis sejlede langs kysten for de sidste to dage stopper natten, så han ikke gå glip af øen.Timaios registreret Pytheas på græsk, så det blev gjort af Plinius den Ældre på latin, påvirket af andre tidligere referencer, der blev muligvis interpolerede næsten 300 år senere. Dette ville ikke stemme overens med den oprindelige detaljer givet af Pytheas. Det virker mest sandsynligt, at Pytheas hensigt var at give en meningsfuld reference seks dage i alt til øen Ictis fra Gironde, beskriver "indad" op-kanal fra sin nuværende placering. Dette synes at være den oplagte løsning, men denne seks dages periode kan faktisk være i forhold til en anden del af sin rejse, og den sammenhæng er blevet forplumret. Man kan sige, at Diodorus ikke giver en første hånd konto, men "vi får at vide 'reference fra dette næste udvundet konto er sandsynligvis refererer til oplysninger givet af Pytheas: Storbritannien er trekantet form, svarende til Sicilien, men dens sider er ikke lig. Øen strækker sig skråt langs Europas kyst, til et punkt, hvor det er mindst fjernt fra fastlandet, får vi at vide, er det forbjerg som mennesker kalder Cantium, (Kent) og dette er omkring hundrede stades fra land, på sted, hvor havet har sit udløb, (The Dover Strædet), mens den anden forbjerg, kendt som Belerium, siges at være en rejse på fire dage fra fastlandet. Er det de fire dage fra Gironde igen, bare mis-formidles af senere kronikører i den forkerte sammenhæng?Formen af ​​tin ingots beskrevet som »Astragali 'i Diodorus konto synes at have været forvirret, fordi ryghvirvler knogle eller knucklebone blev brugt som gaming terning og gik med det navn. Formen af ​​eventuelle fundet tin ingots fra Devon og Cornwall hverken ligner terninger og knucklebone form. Der er ikke meget troværdighed, der kan gives til denne hypotese. Disse støbte konvekse og bolle formede blokke i forskellige størrelser ville passe ind i træ indrammet hud dækket både kaldet coracles. Den indlysende form af barrer af forskellige årsager ville være bolle formet uden hårde hjørner. En hemispheroid, som ikke ville rive dyreskind af de lokale handlende, der transporterede de ingots til Ictis i deres coracles er den første. Naturligvis støbt tin dannet i enhver tørret Rock Pool ville være den anden grund. Der ville ikke være nødvendigt at schampher eller blødgøre den flade overflade kanter konvekse form på grund af "overfladespænding" af væsken tin som støbeformen afkølet. Ved naturlig design, fladt på den ene side og konveks på den anden synes at være formen af ​​de fleste eksisterende eksempler, herunder nylige fund af ingots i Erm munden. Denne form ville gøre dem ideelle til at passe mellem træ udformningen af ​​enhver Coracle og præsentere en helt flad interiør for sine beboere, som følge af kurven af ​​båden. Dermed undgås punkt og vægtbelastning på nogen del af huden. Det ydre af Astragali vil altid forelægge huden ansigtet en overflade usandsynligt, at rippe eller skade, og holdes på plads af det omgivende træ indramning. Ved at placere og pakning af Astragali som et aftageligt gulv de erhvervsdrivende må være at sprede vægten hele Coracle mens på samme tid at skabe ballast på et lavt tyngdepunkt. Dette ville være det optimale transportmiddel på havet for at undgå at godset bliver løs under passagen. Formen på Astragali over tid, var formentlig standardiseret af populær aftale, forme udhules af regn eller flod bruges af tidlig 'Tinners', dermed alle de forskellige størrelser, men formen for skibsfarten er det afgørende element. Den tredje grund, som CFC Hawkes påpeger, kan udledes Diodorus beskrivelse af ingots passage til mundingen af ​​floden Rhone af hest eller muldyr, en passage på omkring tredive dage 'på fod'. De ingots ville være bedre formet til sadeltasker på disse pack heste. Den optimale størrelse af ingots ville have udviklet sig af feedback fra piloterne i coracles. Det er ikke engang klart, om Pytheas, når han henviser til coracles refererer til de handlende eller leverandører fra de forskellige flodmundinger transporterer deres tin til Ictis langs kysten til det centrale agentur. Bestemt det ville have været den nemmeste måde at få blokke fra områder nedstrøms for de floder, der løber fra det sydlige Dartmoor. Floden Avon dog, hvorfra affaldsstofferne ud ved handel med posten Ictis er en anden historie, da Tin kom ned af vognen fra Dartmoor. Formen af ​​ingots formentlig udviklet sig fra belysning fyrer mere end tørret ud rock pools bekvemt findes overalt ved siden af ​​floden, hvorfra cassiterit blev panoreret af bronzealderens Tinners, og denne form viste sig at være den mest praktiske for tidlig søtransport.Det bliver tydeligt, at Diodorous når han skriver, "og en mærkelig ting, der opstår vedrørende øerne i nærheden, der ligger mellem Europa og Storbritannien. For ved højvande, passagen mellem at blive oversvømmet de fremstår som øer, men ved lavvande, viger havet og meget plads blive eksponeret igen tørre, er de ses at være halvøer "; er helt vildledt de efterforskere leder efter den sagnomspundne ø af Ictis.Ordet "nær", når der henvises til naboøerne har gjort det umuligt at finde en relativ beliggenhed på den sydvestlige kyst af Devon og Cornwall. Den mest sandsynlige forklaring på denne forvirring skyldes, at man som passager, efter indstilling ud fra den franske kyst i morgen, ville man se øer, før det bliver mørkt, mens der passerer Kanaløerne, så sandsynligvis efter at have sovet hele natten, en ville ankomme på en anden ø ud for kysten. Ictis er en enkelt øen Pytheas 'konto, men blev misforstået af Diodorus og andre kronikører fra øjenvidneberetninger handlende, der naturligvis var der henviser til Kanaløerne og henvisningen til andre øer at være "tæt på" er en senere interpolation og misforståelse af Pytheas' konto . Alternativt kan en passager ikke er vant til navigation, havet eller den hastighed, hvormed en båd bevæger sig, førte ham til at tro, de andre øer for at være i tæt nærhed til den, hvor han er kommet, hvis de rejste gennem natten.Det er højst sandsynligt, at Diodorous, vedrører direkte fra Pytheas af detaljer om øen udtørring, men derefter indsætter sin egen information berettede til ham fra en af ​​de landbaserede erhvervsdrivende, der kunne have gjort rejsen til Ictis eller endda hørt om en konto eller set Kanaløerne. Diodorus som en græsk siciliansk fra Middelhavet kæmper allerede med begrebet "tidevand", og i sin fortælling han finder hele begrebet som "mærkelig". Så efter at have lavet denne fejl og misforstået at Ictis ligger "i nærheden" andre øer, disse andre øer derefter i samme 'særegne bølge', bliver flertals halvøer "i fortællingen. At finde en sådan placering på den britiske South West forbjerg 'nær Storbritanniens ville være umuligt. Men man kan se den forvirring af den flerhed af øerne, ved vi, at Pytheas taler om en enestående ø, der hedder Ictis som vogne krydser over, når tidevandet trækker sig tilbage.Mount Batten i Plymouth, en halvø lige ved Cattwater, er blevet fremsat som en mulig udfordrer til Ictis, men det ikke tørrer ud ved lavvande, og det kunne aldrig have været hemmeligholdt, som Strabo vedrører, og man kan se geologisk det har aldrig blevet adskilt af tidevandet flow eller ø, til at passe med Pytheas 'beskrivelse. Kilden til Plym er Plymhead den høje åben hede af Dartmoor og floden fra Højere Hartor til Cadover Bridge, som har den største koncentrerede beviser for tidlig afvikling, herunder gravhøje og bronzealderhøje hytte cirkler vil muligvis sætte Mount Batten som en contender for Ictis hvis det rent faktisk var tørret ud ved lavvande, hvor vogne kunne krydse, som relateres i den oprindelige beskrivelse af Pytheas.
Pytheas korrekt anslået omkredsen af ​​Storbritannien som 4000 miles og vidste også den afstand, at han havde sejlet fra Marseille til at være 1050 i stedet for den faktiske distance på 1120, så han var præcis i sine egne beregninger og tal. Hans beretning ville have været uden fejl, fordi han oplevede det, i modsætning til senere brugte konti, hvoraf nogle blev skrevet af kronikører, der troede, at hans bedrifter og observationer ikke er troværdig og aktivt satte sig for at miskreditere ham.Det ser ud til at Belerion nævnt af Pytheas er mest sandsynligt, defineret som den sydlige forbjerg Storbritannien sandsynligvis begynder med Salcombe i South Devon, strækker sig hele vejen ned til Lands 'End. Denne "forbjerg" kan tydeligt ses på et kort geografisk overholde Pytheas 'beskrivelse, men mere rationelt, at vi kan forstå hans definition som starten på den sydvestlige halvø eller' forbjerg "som en beskrivelse afledt af en Navigator. Der er også det faktum, at navnet på Belerion tendens til at foreslå det område, der er defineret af et folk, og at samme område så ville den sidste tid blevet kendt som Dumnonia som omfattede både Devon og Cornwall. Ved at Pytheas 'forståelse, blev han forklarer området syd for Salcombe og beskrive Belerion som sådan, er defineret ved et folk "de indfødte i dette forbjerg område' mere end normen, idet 'venlig over for fremmede', et træk der stadig tydeligt i moderne æra.Lige vest for indgangen til Salcombe flodmunding, omkring 2,5 miles vest for 'Bolt hale', der ligger en lille ø, der hedder Burgh Island, som passer til Pytheas beskrivelse præcist. Bolt hoved og Bolt hale er let genkendelig fra miles ud på havet med sin fremtrædende plateau formation, ville gøre landkending ved Ictis for en tidlig erhvervsdrivende relativt simpel 'øjeæble navigation'. Hvis man mener, at navigere i disse tidevandsstrømme, som ubarmhjertigt flow, (nogle gange i begge retninger i udkanten af ​​kanalen på samme tidevandet), det gør navigation farligt. Når man først har passeret Kanaløerne på en tur fra den franske kyst eller fra et udgangspunkt længere mod vest, Navigator er åbent for udsvingene i den aktuelle og vejr. De første kompasser blev fremstillet af lodestone, en naturligt magnetiseret malm af jern. Gamle mennesker fundet, at hvis en lodestone blev suspenderet så det kan dreje frit, vil den altid peger i samme retning mod den magnetiske pol. Disse blev senere tilpasset som kompasser lavet af jern nåle, magnetiseret ved at kæle med dem med en lodestone. Det er meget sandsynligt, at de tidlige navigatører, der blev sejler deres handel med tin, endnu før Pytheas gjort sin rejse og brugt disse lodestones at lokalisere skrænt af Bolt hoved og Bolt hale. Der er en gammel mine i bunden af ​​Bolt hovedet kendt som Easton 's mine, hvor Mundic findes (en oxidation af pyrit), mens den uheldige minearbejder havde håbet at finde Kobber. Minen består af svovlkis krystaller i Mica skifer. Disse lodes af pyrit krystaller findes i hele klippen og der er flere veldokumenterede konti af skibets kompasser være 'svingede off' ved massen af ​​jern rige lodes fundet i forageren. Kaptajnen af ​​Herzogin Cecilie kom i konflikt med dette fænomen ved at trykke på Ham sten, mens de gamle kan have brugt dette til deres fordel i forbindelse med en svingende lodestone.
Pytheas var en af ​​de første mennesker til at give en rapport fra Stonehenge, mens han besøgte de britiske øer og tog målinger af Solens deklination i Storbritannien på forskellige punkter i år til at fremme sine astronomiske studier. Han var sandsynligvis også en af ​​de første grækere til at give en redegørelse for tidevandsenergi aktivitet, som han havde lært (fra briter), var forårsaget af månen, tidevandet selvfølgelig være stort set ikke-eksisterende i Middelhavet. Det var 1800 år før Galileo blev taget til opgave i at hævde, at verden var rund. Galileo blev fordømt i den romerske inkvisition i 1615 e.Kr. af den katolske kirke, som fordømte heliocentrism (ideen om, at verden var en globus), som 'falsk og i strid med Skriften ". Dette forhold synes helt ekstraordinært, når Solen og Månen er selvfølgelig runde og denne viden havde eksisteret i næsten 2000 år.Nogle af de gamle forfattere som Diodorus ikke engang nævner Pytheas ved navn, men henviser til sine kommentarer alene. Plinius, der bruger Timaios som en kilde siger, "der er en navngivet ø Mictis hvor tin er fundet, og som de Storbritanniens kryds". Han bruger ordet "proveniat", som kommentatorer har antaget således, at Tin faktisk var brudt på Ictis, men den virkelige betydning er 'provend' som en leverandør, der matcher begrebet "Emporium", som mange oversættere har misforstået baggrunden for dette valg af ord. Alt sammen meget misvisende, da der ikke var tin udvindes på øen, bare gemt der, som læseren bliver bekendt kort tid. Den "passage", der nævnes af de fleste kronikører er med reference til revlen eller dæmning, Plinius, der selvfølgelig aldrig kom til øen, hvilket indebærer en stor strækning af jord, der skal krydses.Diodorus skriver også, at tin er bragt til øen Ictis, hvor der er en Emporium, bogstaveligt talt oversættes som en "markedsplads eller agentur", og det er den definition, som definerer rolle Ictis.
Polybius var sandsynligvis en kilde til Strabo for nogle detaljer om Ictis og Strabo fortæller, at en Emporium på øen Corbulo ved mundingen af ​​floden Loire var forbundet med øen Ictis, så her igen reelle billede er gjort mere vanskeligt at identificere Ictis. Strabo også udledt, at Ictis, og Corbulo er forskellige navne for den samme ø, så der er stor forvirring, som den kinesiske hvisken effekt har forvirret dens placering. Muligvis Strabo har aldrig set en kopi af Pytheas og hentet det meste af sit materiale fra Polybius. Diodorus på den anden side synes at have læst Timaios, der skal have læst Pytheas 'originale, som Polybius synes at have læst også. Det ser ud til at Strabo ikke læste Pytheas første hånd, ellers ville han ikke har henvist til Polybius og er sandsynligvis ansvarlig for det meste af den kinesiske hvisker effekt.Men med de mange forvanskede referencer lad os holde os til den konto i Diodorus s 'Bibliotheca Historica "for øjeblikket, og se, hvad han har at sige i det følgende afsnit om øen Ictis og den britiske tin handel;"Vi skal give en redegørelse for de britiske institutioner og andre særegne træk, når vi kommer til Cæsars ekspedition foretaget imod dem, men vi vil nu drøfte af tin er fremstillet dér. De indbyggere, der bor i nærheden af ​​forbjerget i Storbritannien, er kendt som Belerium, er bemærkelsesværdigt gæstfrie, og fra deres samleje med andre folks købmænd, de er civiliserede i deres livsform. Disse mennesker forberede tin, på en genial måde, stenbrydning jorden, hvorfra det fremstilles, og som, selv om Rocky har revner, som indeholder malm, og efter at have udvundet levering af malm, de rense og rense det, og når de er smeltet det ind i tin ingots, bærer de det til en vis ø, der ligger ud for Storbritannien, og kaldes Ictis. For på ebbings af tidevandet, er rummet mellem denne ø og fastlandet til venstre tørre og derefter kan de formidle tin i store mængder over til øen på deres vogne. En mærkelig omstændighed sker med hensyn til de omkringliggende øer, som ligger mellem Europa og Storbritannien, for at stormfloden, det mellemliggende rum bliver fyldt op de fremstår som øer, men ved ebbe, viger havet, og efterlader en høj grad af tørt land, og på det tidspunkt, ser de gerne halvøer. Derfor købmændene køber tin fra de indfødte, påIctis og bære det med over i Gallien (Galatien), og i sidste ende efter en rejse gennem Gallien til fods om en 30 dage rejse, bringer de deres varer på heste til mundingen af ​​floden Rhone ".Plinius kalder øen, Mictis, mictim eller mictin hvilket indikerer, at han har oversat direkte fra Timeas, ændre sagen slutter fra det græske på forskellige tidspunkter, men han kæmpede for at skelne mellem Cassiteris og Ictis, fordi han rent faktisk skriver "INSULAM MICTIM, ". Andre forfattere som Suetonius har rent faktisk henvist til øen som Vectis, som naturligvis har ført til forvirring med Isle of Wight, der var kendt i den romerske verden, som Vectis og bruges til at blive udtalt »ouectis ', der naturligvis lyder ligner Ictis.Diodorus 'kommentarer til de omkringliggende øer, der ligger mellem "Europa og Storbritannien," kan ikke være et første hånd konto, men en rod på mere end én konto. Det synes under hensyntagen til arkæologiske beviser for tidligt tin, at man skulle kigge efter en ø et sted mellem Salcombe og Lands 'End, der tørrer ud ved lavvande og bliver til en halvø. Som efterforsker vi bør ignorere oplysningerne om Ictis er blevet omgivet af andre øer i nærheden, da der ikke er et sådant sted nær en tidevands Island halvø. Vi bør udgøre det som senere misforståelse af en forvirret forvirring fra en anden eller tredje hånd konto vedrørende Kanaløerne. Andre overvejelser for at opnå en praktisk beliggenhed for øerne whereabouts bør overveje navigations let eller begrænsninger og land transport, ved Pytheas 'konto, var disse store partier af tin at blive flyttet. Det ser derfor, at historien som helhed er blevet en forvirret fortolkning gennem årene, der består af rationaliseringer og interpolation. De andre nævnte øer er blevet blandet op med Kanaløerne, som nogle handlende (der vil har givet vidnesbyrd), vil uden tvivl have brugt som en potentiel stoppunkt på deres rejse fra den franske kyst, til at vente mere fair vind eller blot omgås dem, inden de kommer ind eller sætte ud fra den del af kysten. Diodorus fortæller, at Ictis var tørt ved lavvande, og "de indfødte transporteres til det vogne, hvor der var store mængder af tin". Dette og det faktum, at øen er forbundet med en dæmning ved lavvande, over hvilket disse vogne formidle tin er de væsentligste kendsgerninger videreformidles via Pytheas selv. Senere interpolation mellem de forskellige konti, da Pytheas 'originale, har hidtil plumret de farvande, og gjorde det vanskeligt at identificere de relevante fakta.Det faktum, at store mængder af tin på dette tidspunkt i 350BC og mere specifikt før den, blev produceret i Devon kan ses arkæologisk. Det giver ikke megen praktisk mening at tro, at Isle of Wight eller Hengistbury punkt eller Thanet er endda en levedygtig kandidat til øen Ictis. Ictis forskere bør overveje de store nævnte mængder og de tunge transport belastning involverede fra Dartmoor for så vidt angår Isle of Wight over 100 miles væk. Dette vil i realiteten svare til at formidle store rigdomme på en pony og fælde gennem landskabet på en regelmæssig basis. Problemet med alle de tidligere mulige kandidater til øen Ictis er, at akademikere eller forskere altid har brugt oplysninger selektivt til at støtte deres egne synspunkter om placeringen. Det vides, at tin minedrift først havde startet i mellem ERM og Avon udmunding i den tidlige britiske bronzealder. Der er masser af arkæologiske beviser for, at tin streaming eksisterede højt oppe på heden bag South Brent i Shipley Bridge på Avon, i det mindste at 1600BC og formentlig ud.
Gammeldags tin streaming mellem disse to floder var den vigtigste industri i før historisk tid, på grund af geologiske dannelse af en flod på hver side af en central granit skrænt. Tin smeltes fra 'cassiterit', et mineral, der findes i hydrotermiske årer i granit, hvilket er, hvad der var blevet separeret ved konstant erosion fra Quartz, Mica og feldspat, der udgør Granit.Dette område lige nord for South Hams, er hvor vi finder de tidligste begyndelse, hvad der skulle blive en global leverandør af tin til den antikke verden. De anvendte metoder til at udvinde tin fra Dartmoor fulgte en progression fra streaming gennem minedrift i åbne brud for langt senere underjordisk minedrift. Inden for ti miles fra Ictis der er omfattende arkæologiske rester af disse tre faser af industrien, og websteder der stadig eksisterer, der viser de stadier af behandlingen, som var nødvendige for at konvertere malm til tin metal. Ordnance Survey kort giver et øjebliksbillede, der viser udviklingen fra den tidlige bronzealder frem til 1300-tallet AD. De når meget omfattende alluviale aflejringer af tin malm, som var de første indskud, der skal udvindes i de to floder, der engang eksisterede i lodes, som er blevet udhulet forlader de stejle sider dale, bevis af den enorme mængde malm, der oprindeligt eksisterede på dalsænkningen. De første beboere, lige panorere flodlejer grund cassiterit vægtfylde, ville have købt det hele vejen ned ERM, og Avon Valleys.Den legendariske ø Ictis, som kaldes "Burgh Island 'i dag, står ved mundingen af ​​Avon-floden på den modsatte bred til den lille landsby Bantham. Øen Ictis, første gang hørte om i The Chronicles of de gamle forfattere, blev formentlig opfundet af den græske ikhthys betydning fisk, fordi indtil for nylig Burgh Island var kendt for stimer af sardiner, at congregated naturligt omkring det i Bigbury Bay. Det lader til, at Pytheas henviste til Island som ikhthys ø eller 'fisk ø', som det nok hed dengang af de lokale og senere kronikører kaldte det øen Ictis. De stimer af sardiner i bugten var legendariske godt ind i det 18. århundrede, fiskerflåder siges at have gjort fangster af 12 millioner fisk i en enkelt dag. De sardiner blev helbredt med salt og enten blev presset til olie eller afsendt af tønden belastningen til Europa. Det er utroligt, at en ø beskrevet af Pytheas som Fish Island og er kendt for sine enorme stimer, der til tider mørke hele bugten, ikke ville være forbundet med det græske ord ikhthys, også er den eneste tidevands-øen på den sydlige forbjerg som beskrevet af Pytheas og især ligger kun 10 miles fra de store alluviale tin aflejringer, der eksisterede på det sydlige Dartmoor.
Tin blev transporteret fra denne lille ø til Frankrig fra omkring 1000 f.Kr. til omkring 30 f.Kr., handel sandsynligvis alvorligt forstyrret af Julius Cæsars ekspeditioner i 55 og 54 f.Kr.. Den nylige fund af tin ingots ved mundingen af ​​floden Erm 2,5 miles væk, bekræfter Burgh Island som Ictis og dens sammenhæng med tin handel. I kun et lille område nær Bantham, der for nylig er blevet udgravet arkæologisk, blev amforaer fundet og også andre tegn på aktiv handel med Frankrig og formentlig fønikiske handlende fra en tidlig æra. I en anden nylig opdagelse på den østlige kysten ved Wash Gully, 300 meter fra kysten på de tilgange til Salcombe flodmundingen dykkere for nylig afsløret 259 kobber ingots, en bronze blad sværd og 27 tin barrer. Vraget af et gammelt handelsskib, der findes, stammer fra omkring 900BC og måler 40ft lang til ca 6ft bredt og er konstrueret af træ planker. Det menes at have været drevet af en besætning på 15 søfolk med padler, men det forekommer sandsynligt, selv på dette tidlige stadium, en form for "afdrift" ville have været ansat i en god vind.Der er mere fysisk arkæologiske beviser i denne lokalitet, mellem udmundingen af ​​floden ERM og Salcombe, end andre steder på den sydlige kyst, og ved dette bevis vi kan forbinde Burgh ø med Tin branchen. Den arkæologiske beviser indikerer, at der var en betydelig handel med tin malm, der sendes til udlandet fra en tidlig periode. Selv om kobber ingots af Salcombe vraget siges at være kommet fra Europa, og det betyder ikke nødvendigvis, at kobber blev importeret. Et håndværk af denne størrelse kan have været på en spejder mission at hente flere blokke fra Ictis, kunne have hørt om det som en tin depot fra dem videre langs kysten eller tin ingots er kommet fra Ictis før den blev ødelagt.Der er kun få beviser for at vise hvor som helst på forbjerg af Belerion at den aktuelle smeltning af bronze fandt sted til en industriel grad, men det er muligt, at disse kobber ingots fundet ud Salcombe, kunne have været handlet med de lokale for de sjældnere vare af tin. Selvom kobber blev brudt mod syd-vest for Dartmoor, disse miner er af en meget senere dato end vraget i spørgsmålet. De 'Blow Houses har fundet op bag Avon dæmningen er en del af tin smelteprocessen, og de blev formentlig kun brugt som sådan og ikke ansat til at gøre bronze, og disse var af et meget senere tidspunkt. Disse rare mennesker "bemærkelsesværdigt gæstfrie, og fra deres samleje med udenlandske købmænd, civiliserede i deres livsform, som havde beboet kysterne i det sydlige, og som var så vant til handel og udlændinge, beskæftigede sig i streaming og eksport af tin ingots og ikke produktion af bronze, undtagen på en lille skala til eget brug.Strabo vedrører det faktum, at de mennesker, der styrer øen Ictis gjorde sig stor umage for at skjule virksomhed øen fra romerske skibe ses på den del af kysten. Det er sandsynligt, at de tidlige wagoneers der bragte tin ned gennem Loddiswell til øen Ictis til salg, ikke længere kunne holde det hemmeligt deres vej ned fra Dartmoor efter romerne ankom. Det vigtigste punkt også forbundet ved Strabo, er, at Ictis fungerede som en "Emporium", bogstaveligt betyder marked, hvilket tyder på en vis form for centralt organ, handel med post eller endog monopol hvorfra tin blev handlet. Dette ville give mening i praksis, at forstå, at et handelsskib ikke ønsker at vente for tin bringes ned fra de forskellige tin streamers anmoder hede. Dette fører til en naturlig konklusion, at Ictis fungerede som en slags hvælving eller et lagerområde og ville tilslutte de 'vognlaster' af Pytheas, så når skibene kom fra udlandet, kunne de fremskynde deres virksomhed, og hvis vinden var fair, vende hjem uden en lang ventetid i Anchorage på Bantham.I de tidlige dage, da coracles blev brugt, ville piloten en lille handelsskib tage resten i Bantham bag duned forbjerg. Han ville sejle over til Burgh Island, tørre ud på sandet ved lavvande, mens lastning, sikring og gør skib form sin last af tin "Astragali", der flød ud ved højvande til returrejsen. Det ser ud til også at Pytheas havde en god fartøj, og det er meget muligt, at hans henvisning til coracles refererer kun til fartøjer, der deltager i tin handel bringe tin til øen Ictis fra lokale flodmundinger eller endda så langt som fra tin bærende Cornish flod senge. Moderne byggeri som clincker, der anvendes bronze negle var kendt på tidspunktet for Pytheas besøg, men vi kan spekulere i, at det meste af korset kanalen handel med tin ville have fundet sted i fartøjer bygget af træ og dyreskind for at sikre, at fartøjet var vandtæt som en naturlig progression fra indrammede coracles.Der er tegn i Frankrig af bronze støberier bygget på en langvarig handel med Ictis såsom Villedieu-les-Poêles Lidt inde i landet fra Contentin kysten ikke langt fra Mont-Saint-Michel. Villedieu-les-Poêles blev etableret på et ry stammer tilbage til før-romersk tid og var en sådan støberi, endte med at blive en af ​​de største i Frankrig i den middelalderlige æra smelte bronze til kirkeklokker i hele Europa. Denne handel og være etableret via de kontinentale havne som dem på St. Père-sur-Mer, Genets og Avranches og St. Malo. Man kan antage derfor, at det meste af bronze blev grundlagt i Europa som kobber blev mere rigelige fra europæiske miner.
Det bliver tydeligt, at Ictis fungerede som den vigtigste tin agent for den vestlige halvø af England, et fald fra omkring 50BC indtil dens lukning, men indtil dette punkt, ville minearbejdere upon Dartmoor har fundet det meget vanskeligt at levere da efterspørgslen dikteret, uden at et agentur på kysten at beskæftige sig med kommen og gåen af ​​udenlandske fartøjer. Der er ingen tvivl om, at tin blev handlet med Europa, den græske historiker Herodot i det 5. århundrede f.Kr., med henvisning til tin handel som forekommer i "Isles of Vesten" og andre siges at være fønikiske sige handel eksisterede længe før, at . Bibelske optegnelser registrering af forbruget af tin så langt tilbage som den kommer ud af Egypten med Moses, Tubal-Kain instruktøren af ​​hver håndværker i værker af messing og jern, og bygningen af ​​det første tempel.Da den globale efterspørgsel voksede, underjordisk minedrift prolifererede og Ictis "centralt organ, der oprindeligt bestemt af geografiske bekvemmelighed, opløst, som industrien ændret. Denne ø indeholder, hvad der sandsynligvis kan sammenlignes med en af ​​de første banker til stadig eksisterer. Som sådan ville det give minearbejdere til at bringe deres tin ned fra heden, når de ønskede, og de udenlandske handlende til at købe deres ingots og op anker, når vinden og tidevandet var i deres favør. Produktionen af ​​tin tog så meget arbejdskraft, der sent i Ictis 'historie, med den nye Romerriget forsøger at få deres hænder på så meget tin som muligt, det viste sig nødvendigt, i sin endelige århundrede handel, at skjule den aktive handel af øStrabo vedrører "Nu i tidligere tider var det fønikerne alene, der transporteres på denne handel for de holdt rejsen hemmeligt fra alle andre. På et tidspunkt, hvor romerne var tæt forfølger en bestemt fønikisk skib-kaptajn, for at de også kan afsløre de tin pågældende markeder nidkært vogte det hemmelige, kørte skibets-kaptajn sit skib til formålet ud af sin bane i stime vand, og efter at han havde lokket sin forfølger i samme ruin, han selv undslap ved et stykke af vragdele og modtog fra staten værdien af ​​lasten, og hvad han havde mistet. Alligevel ved at prøve mange gange, lærte romerne alt om sejladsen. "Det synes i sidste ende, blev Ictis tabt og Cornwall i almindelighed blev kendt som Cassiterides, Diodorus sige "hvis jeg bedraget, vil jeg sige, med Herodot, at jeg ikke bekendt med Cassiterides." Betydning som et sæt af Islands givet som ti i nummer, hvor tin produceres. Dette synes at være en senere forveksling med Kanaløerne og de omkringliggende klipper.
Posidonius i hans beretning om tin-handel, siger, at metal blev gravet op "blandt barbarerne ud Lusitania, og på øerne hedder Cassiterides," og han tilføjede, at det også blev fundet i Storbritannien, og transporteres til Marseille. Pomponius Mela fortæller, at "Blandt Celtici er flere øer, alle kaldes ved ét navn Cassiterides, fordi de vrimler i tin." Strabo, skriver omkring år 10 e.Kr., er på ingen måde sikker på placeringen af ​​Cassiterides eller øer på kysten i Spanien og synes at tro, at tin-øerne er langt til Storbritannien skaber forvirring med Scilly Isles eller tyder på en vis viden eller rygter om Azorerne og siger 'mod nord og modsat Artabri er øerne kaldes Cassiterides, der ligger i det åbne hav, et sted omtrent samme breddegrad som Storbritannien. "Og så fortsætter med at sige at" øer er ti i tal '. Plinius, der var procurator Spanien skrive lige efter Strabo vender tilbage til den gamle erklæring, at "modsat Celtiberia er en række øer, som grækerne kaldte Cassiterides, på grund af deres overflod af tin."Ictis På dette tidspunkt ikke længere var operationelle og dets placering til romerne var ukendt. Publius Crassus besøgte den nordlige kyst af Spanien, og han skulle have fundet vej til Cassiterides, fordi Strabo siger »Så snart han landede der, han så, at minerne blev udarbejdet på et meget lille dybde, og at de indfødte var fredelige og beskæftiger sig af sig selv i navigation: så han lærte rejsen til alle, der var villige til, selv om det var længere end turen til Storbritannien. Således meget om Spanien, og øerne ligger foran den. "
Hvad Crassus havde fundet er ikke sikkert, men hvis det var på den engelske kyst på dette tidspunkt den stadige vandring tinners bevæger sig syd efter lukningen af ​​Ictis ville have været uundgåelig, så måske han var vidne til "shamelling 'ned i Cornwall. Bestemt til den del af halvøen ville have været længere end de fleste på tværs af kanal ruter fra Frankrig, og han må have troet, Cornwall at være længere ud i havet og frakobles fra Storbritannien, især hvis der har rejst fra Spanien. Festus Avienus der skrev omkring 400AD myten om, at øerne findes et sted ude i kanalen eller fra det sydlige England af regurgitating regnskaberne for tidligere kronikører: "Under denne forbjerg spreder det store Oestrymnian kløft, som stiger op af havet i Oestrymnides øerne, spredt med brede intervaller, rig på metal af tin og bly. De folk er stolte, kloge, og aktiv, og alle engageret i uophørlige bekymringer handel. De fure den brede ru strædet, og havet bugner i hav-monstre, med en ny art af båd. For de ikke ved, hvordan man indramme køl med fyr eller ahorn, som andre brug, eller til at konstruere deres buede barks med gran, men mærkeligt at sige, at de altid udstyre deres fartøjer med skind sammen, og ofte krydse salt havet i et skjul af læder. Det er to dages sejlads herfra til den hellige ø, som de gamle kaldte det 'og fortsætter med at sige,' tæt på dette igen, er den brede ø Albion. "
Mange af disse oplysninger kommer fra kronikører som Plinius der troede, at det er en fabel af grækerne, at tin blev hentet fra "øer i Atlanterhavet," og transporteres der i "flet-både syet rundt med huder."Polybius er den myndighed, for at lade os vide, at Ictis og Corbelo faktisk var i de senere dage holdt hemmeligt fra romerne at sige, at ingen i byen kunne fortælle romerne noget værd at nævne om nord og også, at intet kan drages fra de handlende af Narbonne, eller byenCorbelo, som sagdes at have været en blomstrende stedi en alder af Pytheas og som Strabo blander op med Ictis.Udlændinge blev advaret om faren ved alle forsøg på at forstyrre den puniske handel.Strabo fortæller os om en fønikisk handelsskib, hvis kaptajn på sin hjemrejse fra "tin øer", mens følges af en romersk fartøj, der holdt ham i syne, og er ude af stand til at undvige det, behørigt styrede ind i det lave vand, som forårsagede forliset af begge skibe på en stime. Nu ville der ikke være nogen mening i denne gerning, medmindre han selvfølgelig blev set på vej til havet fra nærhed Ictis, og dette indikerer, at han må have været fuldt lastet fordi han var på en returrejse, og derfor sandsynligvis langsommere end normalt. Hvis en overhaling, og erobrede det ville være vanskeligt at forklare. Hvis han var noget fjernt dog fra øen og fangede, kunne han sige Ictis var på ethvert sted, men at blive set på vej til havet afgående hvad der ser ud til at være en Lee kysten og i tæt nærhed til en ø, ville sikkert have gjort en romersk kaptajn mistænkelig hvis han faktisk havde overlevet at fortælle eventyret eller fanget kaptajnen med sin last.


Kaptajnen på den fønikiske fartøj, hvis eget liv blev bevaret, blev belønnet med sin landsmand eller agenturet på øen for at det lykkedes at opretholde hemmeligholdelsen af ​​øen, som rejser spørgsmålet, blev Ictis 'agentur eller monopol oprettet af købmænd fra Tyrus og Sidon.
Det virker meget mærkeligt, at et handelsskib fyldt med en last af tin ingots, netop har forladt kysten ville falde på Marys klipper ved mundingen af ​​ERM flodmundingen. Forudsat vi har placeret Ictis, (som Melkin senere bekræfter), ser det ud til ekstraordinær som en forklaring på fundet af en cache af blokke, som en båd ville fastsat i dårligt forhold efter at have indlæst en last, blot for at blive offer for sten på næste floden munden over, hvorfra man netop havde sat sejl.
En kaptajn kan altid vende tilbage til, hvor han vidste var sejlbar. Det forekommer yderst sandsynligt, at båd med de forliste ingots nyligt opdagede ved mundingen af ​​ERM var meget fønikiske skibet berettet af Strabo, mens der blev rapporteret tegn på et andet forliste fartøj af lignende alder, havde sunket tæt ved. Interessant er det faktum, at det var hans landsmænd, der belønnes ham ikke kun for sit skib, men værdien af ​​sin last. Det ville føre os til at tro ved Strabo rapport, at denne ø blev afholdt i så høj agtelse af fønikerne som et centralt organ og som sådan formentlig holdes hemmeligt sit opholdssted, til at monopolisere udbuddet af tin til den antikke verden. Logisk, på grund af den klynge af ingots fundet ved mundingen af ​​ERM med en matchende konto for at forklare deres tilstedeværelse i så tæt på Ictis, og det bør prædisponere den pågældende til at overveje årsagerne til en sådan usandsynlig finde. Det må være, at Island forsøgte at forblive ueksponeret til romersk opdagelse og overtagelse som Strabo angiver. Dette alene skal bekræfte, at identiteten af ​​Ictis er synonymt med Burgh Island, uden at de oplysninger, som Melkin senere giver os som en entydigt identifikation.
Det skal forstås af Ictis forsker, at det var fællesskabet på Folly Hill lige over Bigbury on Sea, der drives Ictis som opbevaringssted og mart for tin på grund af sin nærhed til læsning, mens strandet, i modsætning til der har været et samfund, der har efterladt arkæologiske beviser for at dvæle ved selve øen.
Den fremherskende vind i Bigbury bugten ligger syd vest det meste af tiden, men hvis man var på vej ud i kanalen, ville man efterlade Ictis på en styrbord halse på vej mod bakken fortet om Bolt hale. Hvis der ikke udseende outs havde advaret en intetanende kaptajn og en mødte en romersk fartøj nordpå vest sejler under Bolt Hale, ville de to fartøjer være næsten oven på hinanden, før de svagtseende ene og andet. Vores modige Phonecian kaptajn valgte at 'gå om' og 'nå' tidligere Ictis og føre sin forfølger til mundingen af ​​ERM. For den romerske at følge Phonecian på klipperne ville betyde, at som Strabo relateret, han var i stand til at ryste sin forfølger. Den romerske kaptajn, straks på den fønikiske sin hæk, tænker han var på vej ind i de sejlbare farvande i en flod munden, ville blive efterladt nogen tid til at tage undvigemanøvre, sejlads ud for vinden i floden munden. I virkeligheden var han nok så tæt på at have 'kørt ham ned "over bugten formentlig det sidste han så var skibet fremad, grundlægger af klipperne, før han hørte bunden af ​​sit fartøj, smuldrer. Det forekommer yderst sandsynligt, at den fønikiske kaptajnen kunne have troet, at han ville rydde revet mens han førte sin forfølger (med en dybere udkast) på det. Det var en chance for at han var villig til at tage og hans beslutning ville have været afhængig af tidevandet på tidspunktet for udøvelse, men af ​​hensyn til at beskytte opholdssted for den daværende uopdagede 'Tin Emporium "han modigt ofrede sit skib. De Tin ingots er alt, tilbage, men de ligger kun 2,5 miles væk fra Ictis. Selvfølgelig det eneste bevis på, at ville blive af en sådan hændelse ville være den narrative selv og cache af tin ingots efter en periode på ca 2100 år. Det faktum, at denne historie stadig var i omløb på det tidspunkt, Strabo skrev er en god indikation af graden af ​​berømmelse, hvor Phonecian kaptajn blev betragtet.Cæsar selv bærer vidnesbyrd om, at Veniti på dette tidspunkt, der var også involveret i tin eksport fra Ictis i den romerske æra 'var de mest magtfulde søfarende folk, der præcis hyldest fra sådanne købmænd, som sejler på, at havet' betyder, at kanalen. Fjenden dvs Veniti, siger han 'havde stor fordel over os i deres skibsfart, hvis køl deres skibe var fladere end vores, dermed mere bekvemt for det lave vand og lavvande, deres forecastles var meget høj; deres poops var konstrueret, så til at udholde ruhed af havet, skroget af deres skibe blev bygget af uigennemtrængeligt egetræ, bankerne for de årerne var stråler af en fod kvadrat, fastgjort i hver ende, med jern ben en tomme tyk. I stedet for kabler til deres ankre de gjorde brug af jernkæder og havde skind til deres sejl, enten fordi de ønskede linned og var uvidende om dens anvendelse, eller hvad er mere sandsynligt, at de troede linned sejl ikke stærk nok til at udholde deres støjende havene og stormfulde vinde og at bære fartøjer af en sådan betydelig byrde.Den lette adgang til den lille tidevandsbassinet af Bantham ville have været betydeligt lettere at navigere i gamle dage, før dæmningen i spidsen af ​​floden Avon blev bygget. Det er tydeligt at se fra en havet perspektiv, hvordan små handelsskibe, der har gang drejede om hjørnet ved mundingen af ​​Avon, finde ly i en lille forankring og forblive skjult, så længe de ikke blev set ind i havnen.

Fra søsiden, ser tilgangen til flodmundingen som en 'læ', som ingen sømand ønsker at nærme sig, medmindre han havde forudgående kendskab til passagen mellem bølgerne, der fører til et fristed bag odden. Fra et havet perspektiv, ville en forbipasserende skib kun se de klipper i baggrunden og aldrig antage tidevandsflod sig tæt til styrbord bag Bantham klitter. På grund af det faktum, at indgangen ikke er bred, bliver indgangen forklædt fra søsiden som bryder kysten ved næsten alle tilstande af strømmen, som vist i figur 12, men et klart indgang er synlig i fotografiet ses fra toppen af ​​øen af Ictis.

Af denne grund og på grund af de modige handlinger en Phonecian kaptajn, har Ictis udeblev. Hvis romerne havde opdaget det, ville den moderne verden har kendt til dets opholdssted. I de tidlige dage af Ictis, hvis vejret var dårligt, og tidevandet ebbe kan en lille handelsskib finde fristed og tørre ud på stranden i læ af sandet Causeway med nok læ fundet i læ af øen selv. Når tidevandet oversvømmet, ville en lille fartøj lettere op til forankring i Bantham. I 1864, under den dræning af mosen omkring Buckland strøm på Bantham blev det bemærket, at kurven masser af knogle blev genvundet, der bekræfter en stor lejr, der var kendt for at eksistere der i romertiden, og indikerer, at Ictis var blevet afskediget før lejren blev etableret som senere forfattere ikke ville stadig henvise til det sagnomspundne Island.Fønikere og Veniti både handles med disse venlige mennesker i århundreder. Det var kun på grund af levetiden af ​​tin streaming og den ekspertise, som blev bygget op på grund af denne handel over en så lang periode, at deres omdømme og forrang fortsatte, indtil den romerske æra. De 'tinners' sig selv, ville have været tilfreds med den viden, der gennem agenturet den bedste pris blev realiseret, og de 'tinners "ikke finder det nødvendigt at underbyde værdien af ​​deres arbejdskraft ved at konkurrere med hinanden.
Bronze Age "tinners 'begyndte at udvinde eluvial indskud for tin som alluviale aflejringer begyndte at svinde, og dette medførte en gradvis kant nordover gennem århundreder op til Tavistock, Ashburton og Chagford. Meget af dokumentation for de tidligste tinners upon sydlige Dartmoor, der opstod på Avon, og ERM men senere encorporated floden Yealm og nogle af bifloder til Tamar, Plym og floden Dart har haft deres arkæologiske beviser for tin streaming fra den tidlige Britiske bronze alder fjernes ved efterfølgende brud. Bronzealderen øksen hoved fundet på Mothecombe stranden dateres til omkring 1600BC er tegn på meget tidligt tin produktion for ERM og Avon dale og tilføjer også tiltro til Ictis »efterfølgende etablering.Den vestlige side af Dartmoor åbner formentlig efter Ictis lukket ned, da tin fra denne side handles ud af Sutton havnen. Gradvist over en periode på 1600 år for hele industrien gjort en kontinuerlig progression sydpå i Cornwall, men helt sikkert begyndelsen af ​​tin var fra de rige alluviale stedet på Southern Dartmoor, hvorfra Ictis handel blev født, og hvor Island blev berømt i den antikke verden .Fra oldtidens forfattere, har til den moderne forsker misinformation om øen Ictis forværres dens flygtighed. Man kan se, hvordan Cassitterides (Tin øer), fra de senere latinske kronikører, blev forvekslet med en ø kaldet Ictis som eksporterede tin, og som blev angiveligt omgivet af andre øer i nærheden, som Diodorus siger om disse "øer" (ved hjælp af flertalsformen,), at "de fremstår øer" kun "højvande", og at når tidevandet er ude, er det mellemliggende rum efterlades tørt, og "de ses at være halvøer". Det, der indberettes af de efterfølgende forfattere er forståeligt ud fra en krønikeskriver, der aldrig har set den franske kyst, den engelske kyst eller tidevand. Det er ikke svært at forstå, hvordan man kan få den detalje mellem øer af Kanaløerne, blandet op med den ø, der er den "Emporium", der rent faktisk tørrer ud ved lavvande.Forvirrede regnskaber har forhindret forskere fra bemærke eneste ø fra Salcombe flodmundingen ned til Lands 'End, som ville næsten passe Pytheas beskrivelse. Det passer også alle de praktiske kriterier for nem adgang til tin fra gammel tid, tilvejebringelse af en sikker havn og afsondrethed fra pirater. Det faktum, at det tørrer ud ved lavvande, den ene entydige spor vi havde, fordi Diodorus fandt konceptet mærkelige og alligevel medtaget, at detaljer i hans fortælling, er kun en del af bekræftelse. Diodorus på intet tidspunkt intonated øen var at finde i Cornwall, men ved hans definition af Belerion forbjerget, kunne hans sydlige forbjerg starter kl Salcombe. Faktisk Diodorus har lidt idé om Ictis og tænker de Tin øer er slukket Spanien. Tin også findes i mange regioner i Iberia, men ikke fundet, men på overfladen af ​​jorden, som visse forfattere hele tiden at gentage i deres historie, men brydes op af jorden og smeltes på samme måde som sølv og guld er. For der er mange miner af tin i landet ovenstående Lusitania og holme, der ligger ud Iberia ud i havet og kaldes på grund af, at virkeligheden Cassiterides.

Diodorus ved, at tin udvindes i Spanien og som Strabo, er tvivlsom til Pytheas 'konto, som indebærer indsamling af alluviale og elluvial aflejringer. Han følger også denne sidste ekstrakt med: Og tin er bragt i store mængder også fra øen Storbritannien til den modsatte Gallien, hvor det er taget af handlende på heste gennem det indre af Celtica både Massalians og til byen Narbo, som det hedder. Ved at følge på med denne konto han antyder, at øen Ictis som tin blev transporteret, var der nu at være øer, hvor det tin kom fra kaldet Cassiterides. Der er simpelthen aldrig var tin producerer Islands. Tilhængere af St. Michael Mount placering som Ictis også bør huske på, at det ikke er omvendt Gallien som beskrevet ovenfor, mens Burgh Island ikke alene har de forvirrede Kanaløerne i umiddelbar nærhed, men også passer den "modsatte Gallien 'konto mere præcist. Den mest sandsynlige forklaring på den forvirring af øen, som tin er taget til og blive handlet fra ved Diodorus 'konto, derefter forvandle til øen, hvor tin brydes er simpelthen det faktum, at forhandlere havde købt tin på øen Emporium. Uanset det faktum, at Diodorus fra Pytheas 'konto optegnelser, at de godsvogne transporteres på tin til øen, ville de handlende konti registreret af kronikører har udtrykkeligt bekræftet, at Ictis er, hvor man opnår tin, ikke hvor tin kom fra, før den blev transporteret til opbevaring på øen.Fra den tidlige bronzealder i den sydvestlige del, var tin en meget knap og værdifuld vare på grund af mængden af ​​arbejdskraft, som det tog at udvinde fra alluviale jorden eller flodleje indskud før smeltning. Et stort fællesskab af bronzealderhøje tinners eksisterede i området omkring Shipley Bridge, hvor de indledende alluviale aflejringer ville have været rigeligt, og der er tegn på, at i de tørre sommermåneder kan de have kontrolleret floden flow med en lille dæmning, så arbejder de flodlejer blev lettet for korte intervaller. Dæmningen kan meget vel have været brugt til fiskebestand også. Det er af denne grund Ictis dukket op ved foden af ​​Avon og ERM floder udvikler sig til en handelsstation eller marked, og derefter blev der svarer til den lokale bankboks, opbevaring tin ingots, der var blevet udvundet i området, netop disse minearbejdere udhugge et lagerområde i Island. Denne bekvemmelighed af sted, gav let adgang for de handlende, øjeblikkelig betaling for de 'tinners «, om de varer, der føres af de kontinentale handlende og den første store tin monopol-og markedsplads for tinners produkt.Hvis du ønsker at finde ud af mere om denne Island forbindelse med Juda og Leonardo Da Vinci, kan bogen findes i paperback eller e-bog.http://www.amazon.co.uk/And-Did-Those-Feet-Discovering/dp/1780883005











http://www.barnesandnoble.com/w/and-did-those-feet-michael-goldsworthy/1110960654?ean=9781780883007

No comments:

Post a Comment